Wednesday, 28 September 2016

Is Very Fun!

Adik kakak...  Saya minta maaf, kalau post saya yang sebelum ni buat anda semua sedih. Saya tahu, ramai yang menangis.

Ia tak sepatutnya begitu.

Saya hanya cuba luahkan apa yang saya rasa. But it turned out that way. Hu2. Jelas sekali itulah rasa yang memberat dalam jiwa saya waktu tu. Ada sedih sikit. (Menyesal pulak) 

Tapi lebih jelas, awak semua rasa apa yang saya rasa sebab kita dalam kasut yang sama. Terima kasih kerana memahami. Terima kasih kerana mendoakan kejayaan saya. Hanya Allah yang dapat membalasnya. 

Kita sama-sama doa, kita sama-sama berjaya ye. InsyaAllah dalam doa saya dari dulu.. "Semoga Allah berikan kejayaan kepada kawan-kawan saya memperoleh zuriat, walau apa saja cara yang diusahakan mereka.  Amin. "

Dah, tak mau sedih-sedih. 

IVF is very fun... Is Very Fun! Hi5. 

3 comments: