Monday, 27 July 2015

Oh Mood!

Assalamualaikum.. Selamat Hari Raya.

Hari kedua masuk kerja lepas cuti raya. Tapi masih takde mood. So duk menggoogle sana sini pasal vitamin sambil whatsapp dan telegram boss bincang projek mega. Haha.

Anyway, amik arahan je dulu. Nak buat memang takde mood.

Google vitamin tu baru hari ni je ada 30%, tu yang cari. Sebelum ni malasssss sangat. Tapi bila buat kesekian kalinya encik suami duk suruh saya beli sebab dia dah nak buat IVF lagi... maka dengan terpaksanya menurut jugak lah.

Dia sendiri dah makan dekat sebulan, so bila stok dah nak habis, semalam keluar cari stok untuk speman dan kapikachu dia.. yang shaklee dia minta saya belikan dengan kawan.

Dah banyak kali disuruh tapi saya buat tak endah je... tak tau la kenapa. Memang takde mood, malas, malas, malas... Bila encik suami sebut nak vitamin je saya diam.

Hari tu bagitahu nak buat hujung tahun, tup tup lepas raya ni duk sibuk ajak jumpa doc dah... "Jom, bulan 8". Adooiiii... Oh suami, kalau lah kau tahu apa dalam hatiku.

Kosong...kosong..

Tiap kali nak buat kena cari vitamin, kena google lagi dan lagi.. walaupun memang dah tahu setiap vitamin tu apa fungsi dia. Dah jadi tabiat kot (bukan tebiat..tebiat pun boleh la!) Google sampai rasa sedih nak nangis sebab duk bertelagah dalam hati... "kena buat ni lagi buat kesekian kalinyaaa...lagi dan lagi"

Hurm..

Alamak, sori la terbebel plak. Kbai.

p/s: yang kemudian ni nak namakan apa pulak? Book 4?
       banyaknya buku kami...

3 comments:

  1. nolly, it's good that ur hubby show that he is interested in TTC treatment. Ada kawan yg TTC somi x mau amik tau pon. Semua isteri kena buat.

    OK la tu kan... just go with the flow :-)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Nolly..mudah2an segala usaha nolly dimakbulkan Allah..Amin..keep update ya!

    ReplyDelete
  3. Salam..akak..try krim mabelle..sy pun tgh try..moga ada rezeki kt kak..kt mencuba moga Allah makbulkan..aminnnn :)
    senanghamil2u.blogspot.my

    ReplyDelete