Wednesday, 17 September 2014

Kami Mulakan Lagi Perjalanan Ini

Assalamualaikum,

Hari ni hari kedua untuk cycle baru.. secara rasminya saya dah kontek doktor memberitahu kami dah sedia untuk FET.

Saya kira ini sebagai 60 % kehendak suami dan 40 % saya yang menurut perintah. Sebenarnya hati dua-dua mahu.. tapi suami memang melebih-lebih. Dari hari tu saya dah highlight yang incik suami asyik mengajak FET kan? Saya kata macam tak ready.. sebab itu, sebab ini..

Last-last minggu lepas kami berdrama.. saya menangis, dia tinggi suara, sedu-sedu, pujuk-pujuk, peluk-peluk, kiss-kiss... tiba-tiba confirm nak FET bulan ni.

Berulang kali saya tanya dia, "Betul ke tak ni? Confirm ke? Sayang takut.."
Dia jawab, "Tawakal lah pada Allah. Kita usaha."

Saya diam. So.. okay.

Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.
Kami mulakan lagi perjalanan ini.

2 comments:

  1. Smg Allah permudahkan dan beri kejayaan utk usaha kali ini....amin...

    ReplyDelete
  2. Tawakkaltu A'lallah..Amin3..semoga dimurahkan rezeki oleh Allah Ta'ala..InshaAllah..Doa banyak2 ok..kami geng2 TTC turut doakan Noly berjaya.. jangan lupa start simpan movie komedi untuk ditonton masa 2ww nanti..saja,untuk kurangkan stress menunggu tu :-)

    ReplyDelete