Monday, 1 July 2013

Come Back

Salam,

Dah dekat 10 minggu peristiwa sedih tu berlalu. Sekarang saya dah okey. Cuba teruskan hidup biasa kembali, walaupun kadang-kadang rasa sedih tu datang. Terfikir juga, apa lah yang Allah rencanakan untuk kami ni sebenarnya.

Kami akan buat lagi IVF ni tahun depan, InsyaAllah. Sekarang bersama Hubby, berusaha menabung balik. Sebelum tu kena uruskan perpindahan kami dari Perak & Penang ke KL atau Shah Alam. Next time kena avoid physical stress. Dah belajar dah, mungkin sebab badan saya penat kot dulu. Jadi rahim tak kuat dan keguguran.

Harap-harap mudah lah urusan pertukaran ni.

Kepada pembaca yang nak bertanya, sila jangan malu-malu dan segan. InsyaAllah yang mana saya boleh jawab, saya jawab ye.

Good luck kepada yang sedang berusaha. Usaha kamu bersama doa kami!

6 comments:

  1. Sy doakan liza bjy pd ivf akn dtg...never stop trying dear...

    ReplyDelete
  2. Jika ingin mnyertai whatsapp group kami.do contact me. 0122193870.

    ReplyDelete
  3. Thanks Jaunahanis ika... i'll definitely join the group!

    ReplyDelete
  4. salam...smmgyer bla berada dlm keadaan puan...sape2 pun akn trsa mcm tue..alhmdulilh..sy bru 3ari bt ET...bleh cterkn kpd sy cra terbaik untuk mjgayer...more baring or cmne

    ReplyDelete
  5. boleh noly nada cterkn pglman after ET...cmne?more baring or ur xtvty?then...pe yg slalu mkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. i've read your blog...tahniah dah pregnant ye. waiting for ivf baby!

      Delete