Friday, 15 February 2013

Call From Metro IVF

Salam semua,

Tengahari tadi masa lunch, saya agak terkejut bila handset berbunyi dan tertera nama Metro IVF. Tak sangka pulak mereka akan call. Dari perbualan mukadimah tu saya dah boleh agak apa yang bakal ditanya.

Nurse dihujung talian tu nak tahu if saya dah dapat period bagi bulan Feb ni. Dia nak kira tarikh tepat untuk saya mulakan injection Suprefect la tu. :-)

Jawapannya, belum lagi la nurse. Dalam 2-3 hari lagi kot. (Memang pinggang dah mula sakit-sakit, kaki kebas-kebas tanda PMS).

Jadi nurse pun berpesan, kalau dapat period nanti cepat-cepat call Metro, dail nombor yang dah bagi hari tu.

Ok, nurse!

Lepas letak terus rasa jantung berdebar-debar. Belum start pun cycle, tapi rasa macam dah.

Saya mesej Hubby bagitau cerita. Hubby terus call, need detail explanation

Bila saya cakap saya nervous, Hubby pun cakap dia pun sama nervous.

Hahaha.


No comments:

Post a Comment